Skola/rättegång

Just nu sitter jag på datakunskaps lektionen ska bara ha denna lektionen
sen åka hem så skaj ag ta något och äta om jag kan sen senare ska
jag och mamma in tillstan träffa advokaten och prata lite inför rättegången idag
den börjar klockan 13.00 är jättenärvös är nästan helt 100 på att jag
kommer att börja gråta förstår itne varför detta gick så långt för en hund
rättegång för det :( vet att du älskar hunden med men det är ju ändå jag som har
henne fick henne och du och jag älskar den lika mycket
men hoppas vi kommer överäns där inne och löser så det blir bättre och hur
vi ska göra med allt . men nu ska jag börja lektionen kanske skriver senare
ikväll eller något när jag är hemma pusspuss
önska mej lyckatill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0