Söndag

Tjossan :P
ja idag har det inte hänt sådär jätte mycket har bara varit hemma och slappat vaknade halv 8 idag tack vara holly hoppade upp i sängen och skulle under täcket och lägga sig och sova brevid min mage så vaknade satte på tvn och kollade på tv kunde inte somna om så nu under dagen har jag kollat runt lite på olika sidor och drömt mej bort lite
vad jag skulle köpa om jag hade ett antal tusen kronor nu :P
gjorde litet collage av dom sakerna  igår var jag och familjen ute och firade mormor på sin 70års dag började med att vi åt på Lilla London  satt där 2 timmar eller något  senare gick vi till gothia towers och åkte upp till heaven 23 satt där beställde någon god drink ska lägga upp kort från den dagen med idag eller om jag gör det imon fårse 
Vill ha :D

just nu sitter jag och tråkar på msn tråkar lite och kollar lite på tv
XoXo/Jasmine






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0