hej bitches

Hej hej ;)
idag är jag på ett bra humör  kanske för jag sovit 8 timmar ;) haha brukar sova mellan 5 eller 6 timmar annars men bra att jag får sova ut.jag kommer ändra mitt liv helt ingen kommer känna igen mej typ eller aa dom som följer min blogg och mina kopmisar kommer känna igen mej och allt. men jag har bestämt mej att jag ska bli Brunett ja ni läste rätt jag vill färga men vågar inte men ska göra det ändå men vet inte när jag ska göra det men blir nog iallafall innan jag fyller år.
Ska även klippa håret med men inte föör kort. mitt hår är mitt allt men jag är trött på alla "kända bloggare" som är platinablond eller vanligblond dom tror dom bara får läsare för att dom är blonda.så jag har bestämt mej för att ta över blogg världens även när jag är brunett ;) haha 

sen har jag även skrivit om att jag ska operera brösten och  det kommer bli av det ska jag se till :).
längtar verkligen för ser fram emot operations dagen men först måste jag få ihop pengarna så jag letar jobb ska spara vaarje krona jag får och inte röra jo till hundmat eller smink men jag ska dra ner kostnaderna på sminket med :) jag änvänder bara Fondation den jag har nu har hållt i 2 månader men hag ju även gått utansmink hela sommaren typ utan när jag ska in tillstan Med kompisar eller på fest. sen har jag solpuder som rouge. sen bara mascara och lite av ögonbrynspenna.det är det ända ibland ögonskugga om man ska göra sig extrafin till fest eller något.

Nä nu ska jag hjälpa mamma i köket pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0