hej hej

haha min hjärna har inte varit på idag enligt andra idag:P hahah
sagt lite korkade saker idag som jag alltid brukar göra säga utan att tänka (A)
Har inte gjort så mycket idag bara slappat mest sen åt middag och senare kollade på sällskaps resan och pirates of the careebean eller hur den stavas. haha 2 avsakerna jag sa idag var

"en hel halv tablett" och sen så sa min bror att undra hur dom kompleterade på den tiden så säger jag bara "Brev" och alla började skratta och jag trodde min bror sa kominusera :P haha  aa men jag får sova  mycket inatt så min hjärna inte är off imon :P ;) haha nä nu ska jag lägga mej o kolla på tv men innan ska jag tvätta ansiktet och sedan borsta tänderna :) pusspuss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0