inbrott.

Hej hej när vi gick ut med hundarna igår så va det 3 killar i kanske 16-19års åldern som höll på att ringa på en dörr  i en annan svale här jag bor så när ingen öppnade så gick dom sen efter kanske 30 min igen så kommer dom tillbaka.
så går dom och kollar in på bottenvåningarna in i deras kök.sen går vidare igen sen när vi var ute med hundarna så sitter dom på baksidan av lägenheterna där man går ut till bussen på en mur. så kom min kusins mamma så stog o prata lite med dom andra med så sitter killarna kvar sen kommer dom emot oss och sen fortsätter upp i mellan lägenheterna går runt och kollar läget igen tror jag sen går vi andra in på gården så stog där en stund sen hör vi några bankande ljud.så en grannen i våran svale kommer ut med sin hund o går förbi dom då sitter dom i buskarna som om vi inte skulle kunna se dom. men det gjorde man sen så avvaktade vi lite så här man en ruta hå sönder så kollade senare idag när jag va ute med min lilla bäbis. så självklart var rutansönde r dom hade även försökt  att göra sönder plåten eller något veet inte.


men inte kul att bo här jag bor händer alltid något i brunnsbo senaste veckan har det varit 2 eller 3 skottlossningar. häromdan där mormor har sin husvagn brann 2 stycken. sen  har det varit inbrott i bilar och allt.

nä nu ska jag ta något att äta pusspuss

Kommentarer
Postat av: Paulina

vad skoj :) Jag gjorde full C, så jag har oftast 75 D i bh storlek & ibland C, men H&M passar inte D så där kan ja inte köpa några, typsiskt :P Jag opererade mig på www.proformaclinic.se, super bra & bra pris. Och jag hade runda gelehallon 350 cc & ärr under boobsen. Hoppas de blir bra :)

2009-08-10 @ 16:14:02
URL: http://amandapaulinabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0