Måndag och skola igen.

hej hej när jag vaknade i morse ville verkligen inte gå upp kändes som jag inte hade sovit alls as jobbigt men jag gick upp iallafall :). hehe bra gjort av mej men hade inte sagt nej till att sova vidare.men måste ju sköta skolan  gick bra i skolan idag hade servering men började med att vi fick gå upp och hämta ut  serverings kläderna tog ett tag var kö. nu lgger jag i sängen här hemma slappar  pappa håller på med maten nu mamma kommer väl hem om en stund.

Imon börjar jag sent så skönt har ´2 lekttioner börjar 11.40 sen slutar jag för dagen klockan 2 kanske tidigare vet man aldrig hehe  skänt ändå  nu ska jag kolla på  project runway =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0