Natt bloggning

Hej hej sötisar :) nu sitter jag på datan i mitt rum sitter med den bärbara i knät kunde inte ha den p sängen för länge så nu har jag varm data i knät lyssnar lite EDM -youngblood. har tråkigt här hemma bara jag vaken nu mamma och pappa somnade nog för 30 minsedan och hunden medhon la sig inne hos dom.

Händerser imon ?
vet inte alls vad som händer imon tar det som det kommer.vill hitta på något iallafall ,pratade med pappa förut att jag ska börja hjälpa till här hemma och få pengar för det kom överäns att få 800 i månaden bra ändå  I need the money you know (A) .så det blir att hjälpa till fr att tjäna dom pengarna om jag har orken imon så gör jag ett videoinlägg med min digital kamera ska även lägga upp ett jätte gammalt eller aa gammalt och gammalt är det itne va när jag och sofia skulle planera att dela ut flyers inne istan men blev aldrig av:P. nu ska jag ta ett glas oboy och kolla om det är något bra på tv, pusspuss mina gullungar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0