varför får kille panik när en tjej vill ha seriöst?

hej hej börjar må mycket bättre nuhar en fråga till er och har alltid undrat av mina föredetta ex elelr någon jag varit på g med så har jag sagt att jag är ute efter seriöst ochinte vill ha någon som playar en.inte kul att bli playad tror vi alla har blivit det någon gång undrar varför killar ser det som att man inte får göra något inte festa med kompisar eller träffa tjejkompisar eller något. har man en kille eller tjej som är sån som ska ha kontroll då ska man lämna personen har erfarenhet av det. säger inte vem av mina ex som hade riktigt stora kontroll behov ingen behöver veta namnet på han men han skulle veta exakt allt jag gjorde,och fick inte prata med mina killkompisar eller något inte ens festa då var han med.han trodde hela tiden att jag skulle vara otrogen elelr något men det skulle jag aldrig kunna vara aldrig. det är något jag vet att jag inte har varit eller så har jag en kille då e jag trogen man ska hålla sig till en person så är det enligt mej.och när jag fått reda på att en jag varit tillsammans med har varit otrogen så är det hejdå.


EN GÅNG OTROGEN ALLTID OTROGEN. och det stämmer är man otrogen en gång så är man det igen någon gång i livet.

nu ska jag sova pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0