Avslöjar

hej hej kom hem för en stundsedan hehe lyckad kväll igår.Dagen började med att jag fixade mej och allt sedan så blev det att åka in tillstan var inga problem med det stod och väntade på spårvagnen till mölndal  för er som inte vet så hade min kompis familj fixat en övcerasknings fest till min tjejkompis. och självklart oturen jag har så när jag hade kommit med spårvagnen till kungsportplatsen eller om det var valand så kommer min tjejkompis på som skulle få överasknings festen jag kollar på henne får ögonkontakt med henne men hon värkade inte känna igen mej tur det.hennes syster sog ochså på mej men kände inte igen mej.Så fick smsa hennes bror och göra så han fixade så dom gick av tidigare sen fick jag gå jätte snabbt när jag gick av vid mölndals bro (halkade ett par gånger)

sen när jag välkom hem till henne så var det fullt med folk hon fattade inget och jag smsade henne och sa att en "killkompis" behövde hennes brossas nummer och hon fattade inget var tvungen att skriva det för kan ju inte skriva att jag behöver det. senare på kvällen blev det present öppning och dricka och äta.sedan när hennes släkt åkte så kom massa andra personer ganska kul ändå några spelade gitarr och sjöng.och bara slappade i ninas rum och hennes brossas.sen kom det någon tjej låg i soffan vet inte vad det var med henne men hon värkade lite borta.hon låg ner och helt plötsligt kollade hon upp på mej och sa jag känner igen dej jag har ett bra minne för att känna igen folk så sa jag till henne vad känner du igen mej ifrån då.så svarar hon jag vet inte men jag känner igen dej.

Det sa ju mycket haha. blev seent igår kväll men ändå skönt vi planerade även om att värmlands trippen ska bli av när sportlovet är =) älskar att hitta på saker. nä nu ska jag ligga och sega i sängen pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0