Imon smäller det.

hej hej skulle lagt upp detta inlägget tidigare idag men var något fel på blogg.se så jag lägger upp det nu som det skulle stått innan.

japp nu är det bokat :P klockaan 13.15 imon händer något mnen ni får vänta tills imon och se vad det kan vara ;) ni kan gissa om ni vill och se om ni har rätt imon när jag berättar vad det är.

Pusspuss nu ska jag fixa mej till skolan ska servera mamma och pappa.min bror idag iskolan och sen några andra vi känner och även min mormor och hennes gubbe.Slutar halv 10 ikväll men kommer nog få sluta tidigare eftersom jag kan åka hem samtidigt som mamma och pappa.


( nu är jag hemma igen helt seg funderar att lägga mej snart börjar 09.50 imorgon så)
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0