Så jävla skönt med lov nu

hej hej var en seg morgon idag men mamma väckte mej jag låg kvar och segade en stund i sängen. hunden sov brevid mej så varmt och mysigt sen blev det att fixa sig och ta något att äta sen gå ut med hunden och sen ut till bussen och möta sofia hade avslutning idag skönt med lov och är 16 dagar kvar tills jag fyller år :D räknar ner för varje dag haha vilken nörd jag är (not). ska snart stor städa mitt rum ska nog börja att ränsa i garderoben hänga upp kläderna på galgar och sedan ta tvätten jag tvättade igår och lägga ner i lådorna.

<har även börjat små planera att under sportlovet i februari så ska jag och några kompisar blir kanske ett gäng på 8 elelr 10 pers fårse vilka som har körkort som kan köra (A) blir att åka upp till huset  och bara vara där kanske 4 eller 7 dagar dricka och ha kul så klart. nä nu ska jag fixa i mitt rum så det ser fint ut pusspuss på er hetingar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0