Brand,

jaha nu sitter jag här vaken uppdaterar  något som hände för va 1 timmesedan snart jag satt på golvet med datan är mycket svarare så heltplötsligt hör jag något högtljud men tänkte inte så mycket på det.så brydde mej inte om att kolla ut sen när ja va vid fönstret så hör jar en brandbild står o låter utanför, då är dom 2 svalar brevid och antaglien släcker en brand.orkade inte springa ut och kolla vad som hade hänt så när jag är ute med hunden imon så ska jag kolla (A)
jag är lite lat i bland men klockan var ju ändå ca 01:56 när jag kollade ut genom fönstret.

dom som känner men vet att jag aldrig brukar dricka kaffe men idag gjorde jag ju det o självklart kan jag inte sova nu
och klockan när nu (03:09) ska lägga mej i sängen nu och ha mtv på o försöka somna ändå.
pusspuss påer sötisar

hörs när jag vaknar love you my bitches<3

Kommentarer
Postat av: sofia

Har du några läsare äns?

2009-07-07 @ 15:46:18
Postat av: Jasmine

ja det har jag.

2009-07-07 @ 15:51:59
URL: http://jasminenykvist.blogg.se/
Postat av: Jasmine

jag är inte helt dum du vet du byter namn innan hette du "tina" och nu sofia ser et på ip nummret

2009-07-07 @ 15:53:49
URL: http://jasminenykvist.blogg.se/
Postat av: sofia

min syster kanske? hur många har du då?

2009-07-07 @ 20:50:06
Postat av: jasmine

det håller jag för mej själv men stiger mer o mer för varje dag.

2009-07-08 @ 15:23:45
URL: http://jasminenykvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0