Dåligt dåligt i know.

Hej hej :) blir inte mycket uppdaterande här längre orkar inte logga in i mellan åt att skriva. men har ni något ni vill fråga så bara säg vad ni vill jag ska skriva om :) så gör jag det så klart.

imon blir det att åka till jsukhuset ska upp väldigt tidigt ska vara på sjukhuset klockan 08.50 om jag minns rätt, vet inte om dom ska göra ultraljud på benet eller om jag ska träffa min läkare henry och barakänna på benet och mäta runt eller något.fårse det imon och hoppas verkligen jag får sluta äta tabletterna och byta till andra och sen sluta helt.vill inte äta livet ut.om jag träffar min läkare henry imon så ska jag fråga om brlst operationen med.hatar verkligen mina sen se om han kanske kan hjälpa med klinik eller så jag vet redan vilken jg vill eller om han vet någon som kan hjälpa med operationen efter som jag pluggar och allt.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Elina

fin blogg:)

btw, har beslutsångest! klicka gärna in ppå mitt inlägg som heter "1,2,3 eller 4?" och säg vad du tycker! ha en bra dag:D

2009-08-01 @ 18:46:41
URL: http://elinalatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0