Gårdagen

haha fan va kul det var igår ändå hade inte planerat något.så smsar min kära emelie :) och frågade om jag ville åka med hennes kille och henne och några andra och bara jacuzzi så jag sa ja med engång så fick med mej camilla med:)
så när vi va där blev att ta en del kort lägger upp några nu .
va först på en hemma fest va där 15 min sen drog till dit i skogome vi skulle bada jag blev på festhumör första cidern åkte ner snabbt o jag hade inte ätit något under dagen så började känna av lite
har inte festat på 2 eller 3 månader typ så lätt på värkad då.sen efter badningen skulle vi vidare på fest jag fick ligga i jävla bagage luckan haha :P jätte kul. tack för en underbar kväll emelie och ni andra pusspuss

Några fylle bilder :P



























Haha inte haft så kul på länge :) <3

Kommentarer
Postat av: Emelie A

taack själv underbaring <333 det va sjukt kul.

2009-07-08 @ 17:19:26
URL: http://emeeliieeeandreasson.blogg.se/
Postat av: jasmine

detsmama bby :) hehe göra om det snart igen hehe <3

2009-07-08 @ 18:12:12
URL: http://jasminenykvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0