Hejsan sötisar

Hej hej  på er sötisar .,

sitter i stora rummet och lyssnar på the voice Jag ska strax in och duscha och fixamej så jag är klar till 4 typ.
ska in till stan då och möta min kära emelie :) , längesedan vi träffades ska gå runt i stan och shoppa lite jag ska även kolla efter ett par jeans shorts . och kanske något linne eller se om jag hittar något annat på ginatricot eller någon stans mina älsklings affärer . ska även se om jag och emeleie gör ett klipp o tar lite kort när vi nördar oss o tesar massa kläder  haha . nä nu ska jag hjöla musiken i stora rummet här jag sitter så jag kan sjunga i duschen lite . 
 

ha en underbar dag uppdaterar innan jag åker tror jag pusspuss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0