Pappa är hemma igen :)

pappa har kommit hem igen riktigt skönt  han skulle bara ta lite medicin tror jag det var han sa.han är nere på banken nu skulle göra något och sedan köpa vaniljsocker ska baka idag blev inte av igår för vi hade inget vaniljsocker när jag väl skulle börja, idag vet jag inte riktigt vad som händer fårse blir kanske bara slappa.

justdet NYHET;
haha igår vad det första gången jag år pizza på kanske 4 år tog bara 2 pizza slajsar.
hade tomat.ost.skinka.köttfärg och bacon sen hade jag och min bror beställt bearnäsås på sidan av blev riktigt gott men ska inte äta det på ett tag vet inte varför jag äldig äter det :P

nä nu ska jag ta och kolla lite på tv och städa mitt rum smått och gå ut med hunden.
Sitter i sängen med datan och lyssnar på E.M.D Deras nya youngblood är jätte bra enligt mej vet inte vad ni andra tycker men jag står för vad jag tycker och tänker efter som jag skriver det här i bloggen,
Mattias är riktigt fin

 


(Bilder från hans blogg)

skrev ju för någon veckasedan att jag gick istan och erik segerstedt nästan gick rakt in i mej
vet inte om mattias var med då men liknade.

pusspuss på er sötnosar hörs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0