Underbart fina skor

haha jag lyckades inte hålla mej borta från att shoppa något jag och emelie gick till  I love paris sko affären
blev kär direkt . så gick ner till banken och tog ut pengar . men hittade lite kläder med men behöver inte det har så mycket kläder får använda dom först . om jag nu ska få operationen lyckad men emelie sa något om att hon vet ett jobb som kommer tjäna 120 kr i timmen blir ju perfekt hehe så fårse så ska väl ringa elelr gå dit så fort som möjligt .

I need the money you know .

nä nu ska jag kolla lite på tv och ta bort täcker vika det och lägga bort så jag bara har påslakanet så blir svalare att sova i mitt rum .  köpte 3 par skor idag älskar dom lägger upp kort på dom imon .
nä nu ska jag ju kolla tv och även ta mina tabletter och något att äta pusspuss

Kommentarer
Postat av: Emelie

bäwsta dagen ever:) den va rolig

2009-07-03 @ 10:52:04
URL: http://emeeliieeeandreasson.blogg.se/
Postat av: jasmine

yes yes love shoes <3 och kläder o smink o allt :d haha

2009-07-03 @ 11:54:22
URL: http://jasminenykvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0