bikini/underkläds model !?

Jag stör mej på vissa som säger aa bara för man vill vika ut sig eller ta sånna kort  och vill vara med i tidningar bara för man vill det så blir man klassad som billig ?
stör mej när folk säger det man kan väl göra vad man vill är en själv som bestämer över sin egna kropp är samma med om man säger aa jag ska operera mina bröst så får man höra var glad att du har små i stället och nöj dej med dom
istället för att göra fula silikon bröst är inte fint hatar sånna som har det

det knäcker en och inte kul att höra men när man inte gillar sina egna brst varför lyssna på vad andra säger om dom tyckr något är fult så ska man helt plötsligt lyssna på vad andra säger tycker några men man ska ju göra vad man själv vill och det är det jag kommer att göra ingen kan stoppa mej :) det är mitt liv och inte erat



nu sitter jag i sängen och tråkar kollar på amacing race finns inte så mkt på tv att kolla på men uppdaterar mer ikväll pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0