Brand i skolan

Idag har det varit fullt upp i skolan jag och sofia hade prc bytt om till kock kläderna så går vi fö bi killarnas omkläningssrum så kände jag att det luktar lite bränt . så kolalde jag in ser att det är eld lågot inne i någons
skåp . Jag fick panik och sofia med sånaturligt vis sklle det itne vara någon i närheten så fick springa till lärar rummet typ
pch hämta lärare eller en gick ut därifrån ändra jag säger det brinner :P
 hon fick panik o hämtade brandslangen o då kom den äckliga brand lukter hatar det så ja luktar det säkert nu fortfarande  haha bra start på morgonen va?:P
ohh det är hett killar i uniform haha . en av brandmännen skojade o sa att han kunde ha oss i lektion i ställer för att jobba. så läraren kunde jobba i stället för han . haha det kunde han gäna göra sa louise och jag :P (A) haha

Sen inne på lektionen så gjorde vi pajer :D  jag gjorde äpple paj med cocos lager åvanpå . sen gjorde ågra andra citron paj med maräng lager åvanpå . och sen gjorde några rabarber paj. och chokladpaj med kola över :p

så klart blev min godast. ststa dagen imon har prov innan. vi slutar o ska städa hela köket o plocka bort allt .
nu ligger jag i sängen kollar lite på vänner reprisen från igår . och myser med holly. ska snart ta macka .


Pusspuss på er från eran älskade blondie ;) <3

Kommentarer
Postat av: Randy

Gott med chokladpaj :D

2009-06-05 @ 14:41:31
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0