Godmorgon mina kära läsare

hejhej  sovit gott inatt eller a jag somnade med kläder på i sängen vid 1 inatt eller så så vaknade jag 1 timma senare o bara vaknade sådär o kände på mej att jag hade glömt något (nej inte kläderna) utan hade glömt ta tabletterna så gick upp snabbt tog tabletterna o tog av mej kläderna o la mej o somnade om med engång :P

nu sitter jag på datan i stora rummet ska snart ut på balkongen äta frukost  sitter här snabbt bara ska sätta på radion på datan bara här jag kan lyssna på the voice . så jag måste ju ta chansen när jag är ensam hemma o kan sitta på denna datan nä nu ska jag ut på balkongen

händer inte mycket idag bara vara hemma tror jag

pusspuss på er sötisar

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad har du i ämnet svenska? du kan inte stava ordentligt, du verkar rätt blåst och du kan inte äns sätta punkter efter meningar, ÅÅÅÅÅÅH. stör mig

2009-06-26 @ 17:46:07
Postat av: Emelie A

hahahaahahahahah sicka haters:P palla!

2009-06-28 @ 22:41:09
URL: http://emeeliieeeandreasson.blogg.se/
Postat av: jasmine

haha stör mej på den tjejen :P dom har inget liv ändå haha

2009-06-28 @ 23:04:38
URL: http://jasminenykvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0