HATAR HATAR HATAR !!!

åhh satt ute på gården för ett tagsen förut . så sitter jag med hunden i knät  så säger camilla att jag har något vid axeln typ på tröjan och sjjälvklart dom som känner mej vet hur mycket jag hatar KRYP usch hate it  så jag får sjävlklart panik reser mej upp snabbt o skakar av mej o får panik o försöker ta bort  men räcker inte att det var en gång sen när ja satte mej på andra sidan av bänkarna så sen jag en stor flygmyra sitta på min arg o får panik o smäller till pappa med kopplet när jag försöker få bort myran :P

är det verkligen så konsigt att man hatar alla små kryp ?:P elle rär det mest bara jag som gör det?

nä nu ska jag kolla på hellskitchen  och gott mej i sängen pusspuss på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0