Hej sötnosar

Hej på er mina sötnosar

Sitter här med  datan i sängen på låren . kollar lite på sex and the city
ska snart göra mat camilla var här uppe hon gick hem för en stundsen
kollade lite olika klipp på datan  haha
undra vad jag ska göra för mat fårse vad det blir funderar att göra carbonada så gott
min bror skulle egentligen gjort maten idag men han fick för sig att åka ner till tysklnd 3 inatt
och handla massa haha så han kommer väl hem vid 7 halv 8
 eller innan fårse . pappa kom hem nu han sa att han ska laga maten i stället

senare idag ikväll kommer sofia hit hon ska sova här i natt vi ska gå upp tidigt imon jag ska fixa hennes hår imon
innan vi drar till skolan har avslutning imon . sen nästa år eller a augusti så börjar ju vi på ester mosesson eller hur man skriver det . hela restaurang utbildningen som var på burgården flyttas till ester .

nä nu ska jag lägga mej i sängen kolla på tv och bara slappa

pusspuss på mina sötisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0