min lilla plan

haha jag satt och pratade med mamma och pappa förut på balkongen jag sa att jag vill måla om i mitt rum pappa bara nej vi vet hur du är när du säger du sak göra något kommer vara miljoner grejjer framme o halvfärdigt :P
men jag sa att jag vill ha rosa färg i mitt rum eller biege . och att man kan köpa det isf . och sen ska jag ta en playboy planch skära ut kaninen och texten och förstora lite kanske .
sen kanske ha 3 stycken playboy kaniner på lång väggen i mitt rum där sängen står  och kaninerna ska vara i 3 olika färger om ni har tips så kan ni skriva vilka färger som är snyggast mer rosa vägg eller biege vägg :D

låter la som något bra och bli fint ?

nu ska jag lägga mej i sängen och kolla på tv mysa med hunden tills jag somnar :)

pusspuss sötisar // eran blondie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0