Nyheter Nyheter.

kom in för ett tagsen pappa ropade ut mej på balkongen så tänkte vad har jag gjort eftersom han vill prata
så när jag kommer ut och sätter mej på stoeln så säger han att han har beställt en ny telefon och får den om 2 veckor
men att jag ska få den sa han men då kommer jag ha halebop . så min telia telefon jag har nu kommer vi ta ut kortet och lägga bort men jag kommer ju att ha min comviq tele 
åhh är så glad velat ha iphone as länge ju 


nu ligger jag i sängen och kollar på 3an något om fetma

imon blir det att gå upp tidigt och då blir det tidigt läggdags imon så för ska upp tidigt och åka och sola och bara i sillvik :D älskar att vara där för det är långgrunt och inte maneter typ hate it . och krabbor usch
pusspuss på er sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0