soldag 3 .

vaknade för ca 2 timmarsedan snart nu sitter jag på balkongen idag igen ska sola men solen är inte helt på balkongen än så väntar :P  se hur länge jag orkar sola idag ska ju även baka idag med
har på nrj på radion spelar samma musik hela tiden kan dom inte byta  så man hör lite fler låtar börjar bli väldigt tjatigt med samma låtar varjedag flera gånger om dagen .
jag är solt över mej själv inte använt smink på flera dagar :) annars brukade jag ha smink på mej varje dag men solar ju nu och så och bara varit hemma så inte behövs ha smink på mej  nä nu ska jag ta och gå ut i köket ta något att äta och sen lägga mej här igen på balkongen :D pusspuss på er sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0