Tandläkaren

Godmorgon mina kära läsare .

Kom nyss hem från tandläkaren , gick ganska bra idag  fick en ny tid till innan skolan börjar
det ända jag ser fram emot med att få tandställning är att jag kommer ha fina tänder efteråt.
men inte så kul att vänta med att jag ska dra ut 4a tänder med , äckligt att ens tänka på et enligt mej
men jag får ju bedövning så  men men fårstå ut med att ha tandställning tiden kommer gå fort

nu sitter jag i mitt rum med datan på golvet är så varmt i mitt rum har 2 fönster öppna
inatt rättare sagt vaknade jag med mensvärk .och ännu värre i morse när jag vaknade kunde inte röra mej,
så fick ligga helt stilla och ändå göra int men nu har det försvunnit lite så hoppas det inte blir värre sedan.

nä nu ska jag ta något att äta och sola lite på balkongen

pusspuss på er mina heta lovers


Kommentarer
Postat av: Tina

Är det bara jag som nästan inte förstår NÅGONTING vad hon skriver? Hennes meningar är ju helt BLONDINSTÖRDA!

herregud

2009-06-29 @ 15:31:16
Postat av: kimpalala

Tina verkar arg:) vet inte varför men fick för mig att läsa om hur andra nykvistare har det:P haha

2009-06-29 @ 20:57:26
Postat av: jasmine

haha aa bryr mej inte om den tjejen. hon får skaffa sig ett liv istället

2009-06-29 @ 22:37:01
URL: http://jasminenykvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0