Tja Tja sötisar

Hej hej sitter i sängen nu med datan i knät kollar lite på tv.  inget jätte bra på tv nu så sitter här och skriver istället :)
Jag tog kort på mej i den nya bikinin igår . så lägger upp bild tog den med min data prc innan jag gick ner till milla.



Imon blir det åka till skolan tidigt jag börjar 8 åker hemifrån med 07.13 bussen då är jag i skolan ca 07.43
då hinner jag att byta om innan och itne stressa :). jag brukar vara ganska seg på morgonen detta är då
sista kallköks lektionen för i 1an. sen i 2an börjar vi på ester . På fredag i skolan ska vi bara städa hela köket.
sen städa ut allt somvi har i våra skåp ta hem det vi vill ha. sen ochså ta hem träskorna :P haha måsteju ha dom i
andra skolan.

Nä nu ska jag lägga mej och slappa i sängen och kolla på tv och tråka lite på msn kanske

Puss på er sötisar <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

snygg bikini! :)

2009-06-03 @ 21:52:17
URL: http://jessicaasplace.blogspot.com
Postat av: Jasmine

tackar :)

2009-06-03 @ 21:59:26
URL: http://jasminenykvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0