Tja tja

hej sötnosar

vaknade vid 9 idag men jag låg kvar och segade i sängen fick sms av rickard att hankommer hit och hälskar på vid halv 1 typ så ja tänkte  aa då kan jag ju ligga kvar i sängen slappa lite innan jag börjar sminka mej och det .  lååg och lyssnade på musik . var längesendan vi såg men är bra att vi är vänner  för kan prata om allt :) kul o träffa hanj var ju senast  i oktober kanske  man träffade han .

han åkte vid typ 15.40 satt på balkongen oh  bara pratade var så längesedan ju

nu stte rjag i mitt rum kollar på top model ska strax börja med maten mamma bad mej göra en äpple paj till idag gör den när jag gjort klart maten  är så seg idag inget  speciellt att hitta på vad jag vet men fint väder idag :D
älskar sol . tog lite nya kort på mej idag så lägger upp dom sedan här på bloggen .
vill ha min kamera den har inte kommit än :( hoppas den kommer till innan midsommar iaf

pusspuss på er sötisar // jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0