Trött !

Sitter i sängen som vanligt och skriver min hund håller på att retas hon springer ut i hallen och tar ett par skor och sen springer under köks bordet och tror att jag inte får tag i henne men till slut får jag det :p
idag har det varit en jätte seg dag inget att göra och inget bra på tv alls
inte mycket att uppdatera idag så .

inför imorgon
1 Vakna gå ut med hunden
2 äta frukost
3 ner till affären och köpa apelsin och spritz och bananer och lite mer kanske
4 baka :P
5 laga mat

kommer det något mer så skriver jag 
nä nu ska jag strax stänga av datan lite små trött  långtråkigt att vara vaken när det inte är något bra på tv
så puss puss på er sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0