Tv/ utgång med unden

Hej hej bloggen

Ska strax ut med hunden sen ska jag tråka lite vid msn se vad som händer
sen kolla på sex and the city och NCIS occh senare kolla påen film om jag inte
har hunnit somna innan NCIS är slut :P

Jusste idag så mötte jag sofia på hållplatsen så bytte jag till mina "strippskor"
som jag kallar dom haha . så gick vi på bussen hon hade liknande skor på sig
så när vi om in till stan så är v på väg till spårvagnen  spö regnade ute
så när vi går mo hållplatsen ser vi stängsel runt om så håller vi på o går över så när vi har gått över
så säger en gubbe att vi måste gå över igen och gå runt .
så ser vi självklart 2an spårvagn så vi skulle få springa 70 meter på kanske 15 sekunder
i 13 cm hög klack yeah visst tro du p ådet elle ri spö regn ..
menhann med iaf

Ska ut med hunde  nu iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0