Vill

vill så gärna operera mina bröst nu orkar inte vänta o få i hop pengarna och åka upp på möte  för storlek och allt. och få tid för operation men har ett stort problem "pengar" det är det enda jag är as dålig på att spara pengar :(
men ska börja ta tag i det har kollat runt lite efter jobb men självklart här i gbg så finns det inga jobb nu typ
har alltid otur men ska försöka samla ihop så mycket jag kan få ihop :d haha

Sitter i sängen med datan nu ska snart ta något att äta
inatt innan jag somnade låt och kollade på film på datan så självklart som jag alltid gör
när jag kollar på tvinnan jag somnar . jag somnar med datan på magen haha och prc mitten av
filmen jag känner att jag börjar bli trött men försökte tvinga mej själv att vara vaken som somnade jag och vaknade vid 4 inatt stälde ner datan på golvet

somnade även med ett linne på mej haha och hunden låg intill mej somvanligt .
nu ska jag äta skriver mer senare idag puss på er sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0