Bröstförstorning

Jag har tänkt på bröstförstorning sen jag var 14/15 år
och dom har inte växt så jätte mycket sen dess och är trött på att ha små
så jag ska börja spara pengar nu till operation :) har bestämt mej nu att jag
ska göra det har haft det målet hela tiden men jag är världens sämsta att spara pengar
men ska ta ut mitt studie bidrag varje månad och lägga undan allt  och sen nu i sommar
så ska jag försöka att få ett sommar jobb eller något ,kanske skaffa valpar på min hund och sälja
sen har jag tänkt spara pengarna jag får i julklapp och födelsedags present eller så jag måste ju börja ta csn lån för och betala försäkringen på min hund för att ha råd att betala försäkringen på henne just nu betalar mamma den på henne
jag hatar att hon gör det för hon ärju min hund och mamma ska inte behöva betala ,
men det med bröstförstorningen är att vissa kompisar säger att jag kommer ändras som person helt och jag vet mycketväl själv att jag inte kommer att göra det bara för jag skaffar större bröst
några kompisar är helt emot det och vissa är jätte förstående för dom vet vilken komplex jag har för mina och hatar dom
vill inte ha för vågade kläder och skämms över dom . inte så jätte kul Skämmit att gå på stranden med känns som alla kollar ut en o tänker  va små hon har varöfr gör hon inget emot det men men ska bli ändringar på det men jag ska inte operera för stora men ska göra så dom ser naturliga ut :) kommer säkert skriva mer om ni har några förslag om att skaffa fram pengar lite mer snabbare så kan ni gärna säga :)
nu ska jag lägga mej i sängen och kolla på tv jag kommer skriva lite mer då och då hur det går med att fixa pengarna och om jag kan sluta slösa mina pengar och spara dom
har du några frågor eller något så är det bara till att fråga
pussar och mer // jasmine

Kommentarer
Postat av: Sandra

du kanske kunde sälja gamla saker på en loppmarknad eller nått liknande, sälja bort gamla kläder :) kanske skapa en såkallad "Bloppis" på din blogg, där du lägger upp kläder du vill sälja så får man buda på dom :) kram

2009-05-06 @ 11:20:46
URL: http://sandramudifaj.blogg.se/
Postat av: Jasmine

hehe tack aa har funderat på det så ska fröska kunna slänga eller a sälja några av mina kläder jag inte använder =)

2009-05-06 @ 13:47:56
Postat av: Emelie A

hahaha förlåt, men du lär ju få spara riktigt länge på ditt studiebidrag om du skall få ihop 45 papp ! hehe ! men men, alltid nåt <33 !!

2009-05-09 @ 16:02:45
Postat av: Jasmine

haha aa vet men ska spara julklapps pengar och födelsedags pengarna och sen fixa något jobb på cafe eller något . och om holly får valpar så säljer jag :)

2009-05-09 @ 20:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0