Söndag igen

sitter här nu i köket med datan lyssna rpå lady gaga - disco stick :D
älskar denlåten .  va ute med holly för en stundsen  sitter och tråkar vid datan

finns inget att göra kollar lite på tv med holly ligger brevid  mej och sover blir att lägga sig tidigt idag
så jag inte försover mej till skolan imon har redvisning imon på morgone hotel arbetet .

Sofia ska köpa mitt löshår :) hehe köpte mitt i januari har använt det 1 eller 2 gånger och ska sälja det till henne
efter som jag aldrig använder det har ju långt hår . men tunt ändå  får nöja mej med det håret jag har 'haha *

igår inne på nordic var det helt okej kom med lite på sofias blogg *sofiaofswede.blogg.se*
hade riktigtkul men gick mest runt där inne på nordic. var jävligt många där inne . stör mej på små fjortisar och partille jonnys kandom inte fatta det är inte fint  lär er vad som är mode i stället

nicklas fotade mej och sofia inne på nordic några gånger så väntar på att jag ska få korten så jag kan lägga upp här
så sen ska jag få korten från sofia som jagoch hon tog igår med när vi höll på att göra oss i årdning .

nä nu ska jag ta något att äta och kolla på någon film

kyss på der mina sötisar // Jasmine the barbie girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0