Mys söndag =)

hello my lovers
Sitter här som vanligt i sängen skriver lite här och kollar lite på tv
hade lite tråkigt så gjorde lite saker i paint me kort några nya några gammla :P
Ska strax föra varm Oboy och ta mej någon macka blev sugen på det fårse
om det kommer något bra på tv idag ska försöka lägga mej tidigt idag
börjar halv 9 iimon och ska duscha innan och äta frukost imon börjar
jag med min vecka med och skriva allt jag ätit på en vecka skriver in allt jag
äter på en dag så jag inte skriver allt på samma;) kommer bli en del jag äter .
puss på er mina älsklingar som läser


Kommentarer
Postat av: ;)

kom och mys med mig då blondi :( ja är trött och jätte ensam nuu

2009-05-11 @ 03:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0