Regn/Sol

Imorse när jag skulle till skolan så regnade det inte lite heller så tog min gråa kappa på mej och en tjocktröja under och sprang till bussen och hade långtråkig matte på morgonen sen lunch sen studie pass sen slutade jag =)
åkte med henne o kollade skor hon hittade ett par jätte fina  funderar med att köpa dom men jag måste ju spara pengar
annars kommer operationen aldrig att bli av får använda sönder skorna jag har eller fjäska lite med pappa *haha*
 när vi kom in till stan självklart blev det skinande sol blev ju ganska varmt o kolla på skor så till slut hittade hon ett par
så nu är jag henna vet inte vad som händer idag kanske ska ner och hämta ut solglasögonen på posten eller om jag gör det imon eller på fredag istället .

upptarerar mer i eftermiddag elleri kväll
har du frågor eller vill veta något i mitt liv fråga på bara :)


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0