Sjukhuset

Sitter här hemma nu och sminkar mej lite ska till sjukhuset ta mina brover idag tror att dom är bra var bara i början ja började äta tabletterna o tog sprutorna i maget för nästan 1½ årsedan så var mina prover upp och ner hela tiden men
sen dess har dom varit perfekta varje gång jag tagit dom . kan erkänna att jag missat ta dom någno gång men när jag kommit på det har jag tagit dom med engång .
Lyssnar på mtv på tvn medans jag sminkar mej och satte mej snabbt vid datan
ska upp med hunden till min bror han ska ha henne medans jag drar till sjukhuset  när jag vaknade idag
så regnade det hatar det vill ha mer sommar väder . får hoppas att det kommer till avslutningen
nä nu ska jag fortsätta sminka mej lite till sen gå upp med holly till min bror .

puss på er sötnosar XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0