Studenten = min kusin

Tjohosan alla goa och glada!

Nu sitter jag här hemma igen jag vaknade vid 9 eller halv 9 i morse satt och segade i sängen .
sen ringde mormor och kollade så jag var vaken hon vet hur lätt jag kan somna om haha (A)
så började med att äta frukost sen senare fixade mej gick ut med hunden
sen blev det att åka in tillstan till min skola Min kusin madelene har tagit studenten idag
haha  jag blev lite så kinkig när jag stog där och såg dom springa ut för jag skulle ochså tagit studenten i år egentligen men fick ju gå iv ett år och sen började jag på jeansen sen bytte skola till burgården jag går på nu
som flyttar till ester så men jag får bara bita ihop ocg gå och sköta dessa 2 år som är kvar :D

nä nu ska jag börja städa mitt rum och lyssna på massa musik :)

PussPuss på er mina sötisar <3

Kommentarer
Postat av: Emelie A

snart e det jag, haha om 1år exakt typ :P då får du komma på min stumpan =) <333 !!

2009-05-28 @ 15:05:27
URL: http://emeeliieeeandreasson.blogg.se/
Postat av: Jasmine

hhe jaa klart jag kommer ska åka med er på flaket (A) haha kan ljuga o säga att ja med tar studenten ;) <3

2009-05-28 @ 19:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0