Tisdag

Hej hej mina sötnosar :)
idag blev det frukost - 2 mackor och oboy som vanligt hehe  sen senare idag åk inte i banba idag va ingen godmat sen senare idag när jag kom hem så blev det att jag somnade 1 timme typ haha deckade i sängen bara sådär as snabbt
så när jag vaknade hade ja fått sms o pappa och mamma hade ringt några gånger sofia hade skrivit massa på msn
så efter 20 min gick jag och sofia ner till torger köpte amssa jordgubbar och block choklad *mumma*
så smälde chokladen och doppade massa jorgubabr så himla gott är det sen bara slappade vi här hemma hos mej ska snart äta mackor igen med varm oboy fryser lite här hemma ändå har jag det varmaste rummet .
kanske börjar bli sjuk vet inte men det får jag inte bli ska ju ut på fredag :D

Fick även reda på engelska nationella idag fick G iaf lycklig över det eftersom jag inte gillar engelska så jätte mycket:P


nu sitter jag och kollar lite på tv  eurovision eller hur man skriver det haha
skola imon har 3 lektioner Matte har Prov då sen har vi studie pass vet inte vad vi ska göra då .
sen har vi engelska ska bara gå igenom det man har missat om man varit sjuk ochså nä nu ska jag inte skriva mer
skriver kanske innan jag går och lägger mej .

 pusspuss på er Cuties

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0