Dagen.

Hej hej har ni haft en bra dag? det har jag iallafall =) . började med att vakna vid ca 8 tiden idag var så trött så orkade inte tvätta håret idag och skulle egentligen bara på första lektionen fast den var inställd så låg kvar i sängen och segade sen blev det att åka till sjukhuset och göra ultraljudet på låret. och typiskt mej när jag kommer dit.så är det ju nya aparaterna dom har där så frågar dom gör det något om det är några med där inne? så jag sa nä gör inget .men när jag kommer in så är det 9 eller 10 personer + mej och min mamma var as varmt där inne och + att jag fick ta av mej jeansen så killarna och tjejerna såg mej i underkläder:o.

Ja inte så kul eftersom killarna såg ganska unga ut men hoppas dom inte stirrade men dom fick se min rumpa om dom nu kollade men än endå nöjd med dej så skitsamma men men. han som gjorde ultraljudet på mej sa att jag ska få komma tillbaka igen  för och kolla extra noga. men blir säkert om 1 månad  sen efter det åkte jag direkt hem så kollade posten skolkatalogen hade kommit =) sen blev det att åka till backaplan. sen hem och äta och nu sitter jag här. inget att göra små kollar på vänner imon är det skola 3 lektioner men jag får inte vara med på idrotten ändå men ska kolla på.  pusspuss hör av mej mer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0