Veckan

Inte haft tid eller ork att uppdatera denna veckan + haft fullt upp

Måndag : skola hade varmkök  fick göra fisken och några andra saker kul ändå

Tisdag: Varmkök i restaurangen på kvällen började 13.00 den dagen och slutade halv 10 på kvällen.

Onsdag var tvungen att gå upp jätte tidigt skulle vara vid gammelstans torget halv 9 möta klassen och sitta publik ipostkodmiljonären  som kommer sändas 12 december och även 8e januari 2010.Sendan under sista reklamen under inspelningen körde  hon som håller koll på publiken där inne. kom på en lek som tex: har du lugg sätt dej ner. och innan det började så sa jag att jag inte ville stå sist kvar.och självklar fick jag stå sist kvar men vann stor choklad kanin :P haha  sen blev det att åka hem efter det fixa om mej sen träffa en kompis

Torsdag:Var hemma från skolan hade ont i halsen
Fredag Skola sen  bara slappade hemma
Lördag :  slappardag hemma med familjen
'Söndag: idag (ikea) och stor städa rummet.

Nu orkar jag inte skriva mer mej slänger in ett kort som jag tog i veckan.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! jaså de gör du^^ va kul! Hur går det med sparandet till tuttisarna?

2009-11-30 @ 02:20:41
URL: http://minvagtillstorrebrost.blogg.se/
Postat av: Jasmine

aa =) nja sparar pengar men fnkar inte så jätte bra är shopping galen :P. Men min mamma har fixat sommar jobb till mej så kommer få ihop alla pengar där :)

2009-12-01 @ 12:58:59
URL: http://jasminenykvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa =) nja sparar pengar men fnkar inte så jätte bra är shopping galen :P. Men min mamma har fixat sommar jobb till mej så kommer få ihop alla pengar där :)

2009-12-01 @ 12:59:14
Postat av: Jasmine

aa =) nja sparar pengar men fnkar inte så jätte bra är shopping galen :P. Men min mamma har fixat sommar jobb till mej så kommer få ihop alla pengar där :)

2009-12-01 @ 13:00:34
URL: http://jasminenykvist.blogg.se/
Postat av: Jasmine

aa =) nja sparar pengar men fnkar inte så jätte bra är shopping galen :P. Men min mamma har fixat sommar jobb till mej så kommer få ihop alla pengar där :)

2009-12-01 @ 13:00:43
URL: http://jasminenykvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0