Segt.

hej hej skrev inlägg igår eller något men kom aldrig upp här konstigt. inte uppdaterat på ett tag inte haft en bra vecka för mej. men bättre nu iallafall. solade igår med emelie :) fast så klart har jag bränt mej så igår var ryggen.svanken.rumpan och bak på låren kräft röda:P haha ska sola standard imon blir nog bättre då .

ska snart börja fixa mej ska till tandläkaren vid sahlgrenska (stavfel?) till odontologen och ta röntken kort på mina tänder och något ska även fråga lite grejer. min lilla mormor ska med mej dit hehe. så samtidigt ska jag fråga henne om en sak en stoor sak rättare sagt  och se om hon går med på det eller inte.

sen efter tandläkaren  blir det att åka direkt till skolan. igår försov jag mej och ORKAR INTE MED ER SOM LÄGGER SIG I MITT LIV OM JAG KOMMER TILL SKOLAN ELLER EJ. sköt erat liv och jag sköter mitt.

Nu ska jag fixa mej lite innan ska möta mormor i stan vid halv 10 eller 10 eller va det var. pusspuss kommer inte uppdatera ikväll tror jag för slutar sent idag halv 10 är ju tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0