Söndag.

Hej hej min helg har varit att vara hemma tagit det lungt. har fåt 2 feta blåmärken. inte så snyggt ska se om jag kan få bättre kort på det imon eller senare ikväll fast lägger upp det imon isåfall. Vaknade vid halv 8 imorse glömde att man vred tillbaka klockan inatt men jag lyckades halv sova till9 typ sen blev jag deppig av regnet och allt tråkigt . så blev kolla på tv hela dagen kan inte gå ut med hunden med mitt ben lit jobbigt.


benet jag har ställningen på börjar märka att det börjar bli ganska smalt. efter som jag inte rör musklerna där så blir benet smalare och smalare inte så kul men försöker "träna" musklerna i benet så inte det blir för smalt ska ändå ha ställningen i 3 veckor till.  suger skit att ha den testade duscha helt första gången igår . när jag skulle i badkaren va as rätt att ramla för belastade benet där knät gått ur led vädigt mycket så kändes som det vet sig . men  hade tur att det inte gjorde det.


Nu blir det att kolla film på tvn eller om jag kollar på datan . inget kul imon är det lov så ska  bara slappa :D
Ska duscha kanske försöka bada lite om jag vågar lite svårt att kanske komma upp sedan. fårse
Nä hörs senare pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0