ANDRA AVENYN IKVÄLL

Jaa jag kommer sitta som klistraf framför har missat en del avsnitt så får försöka hänga med i det som har hänt under serien :p. lika kul att se varje gång underbart att dom är i göteborg :) precis vid min skola med och spelar in mysigt mysigt så kan man kolla på dom medans som spelar in ;)

Helt klart så  har jag en favodit Jonas bane "kim" har sätt han ett antal gånger inne i stan och fått ögonkontakt fast vill inte vara som en liten fjortis och skrika Jonas eller bara springa fram och hålla på :p

Du kanske läser detta nu efter som jag kommenterade i din eller aa eran blogg
Filip Benko "som spelar markus" och jonas bane "som spelar kim" har en blogg tillsammans lite kul att läsa


 pusspuss nu ska jag ta något att äta

PS missa inte andra avenyn ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0