besök på sjukhuset

hej hej uppdaterade inte imorse när jag vaknade var ledig idag från skolan så jag passade på att sova ut :),
Blev frukost och så när jag vaknade gott gott ni kanske inte fattar hur mycket jag äter men men. tog mina blodprov som vanligt på sjukhuset ännu en gång så är dom bra  dom låt nu på 2.3 och är perfekt :D så låter bra det sen gick jag upp till infektions kliniken där mamma jobbar så fick jag pengar till dricka  jätte skönt väder idag ute så blev ju  sugen på god dricka men poå bäg hemsom vanligt blev det problem med spårvagnen som åkte framför så stog stilla typ 10 min.

Sen på bussen hem så kom jag emot något rör under sätet på stolen framförså brände mej så tänkte jag inte på det med  men brände mej 4 gånger till haha  och var inte lite varmt  gick upp och hämtade hunden hos min bror sen gick hem  nu sitter jag här ochkollar på top model :) pusspuss ska snart äta mat när mamma och pappa kommer hem <3

TTYL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0