Blondin VS brunett

har gått och funderat på saker med dom som är blonda är oftast singlar och "lätta" och ingen tar en som en seriäs flickvän bara en att försöka få i säng eller flörta ett tag sen inget mer. tråkigt att killar kanske tänker så om blondiner  alla kanske inte tänker så men är så jag tänker och jag har varit singel i 1 år och 2 månader typ inte letat efter kille för aa  som sagt inte känt för det men självklart saknar man mysiga promenader och ligga i sängen och kolla film men som blondin blir man stämplad som "bimbo? och lätt fotad?

 

men med brunetter är det som att dom är "seriösa" vet inte tror inte det stämmer men vet flera som e tjejer som tar vad som helst på 2ben och jag tänker på en person som jag inte alls gillar va kompis med henne för kanske 3 årsedan sen gick det åt hellvete och hon knullar o flörtar med allt på 2 ben som rörsig . låste tilloch med in en kille på sitt rum för han inte skulle åka hem samtidigt som mej och min då varande pojkvän vet inte om hon läser detta men gör du det du vet vem du är så.

 

Tycker inte folk ska tänka så gå på hårfärgen är bara omoget men men det är det jag  ville få sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0