Choo chooo.

hej hej godmorgon på alla underbara här som läser :). har ni sovit gott? för det har jag vaknade med skinande sol ute underbart här i göteborg ju.  sitter i sängen ätit frukost ska snart börja fixa mej börjar 11,40 idag så har gott om tid än så länge. har 2 lektioner skänt ändå  vet inte vad jag ska ha på mej men får leta lite i garderoben och se om jag hittar något :). kommer bli as mysigt och sitta vid kajen sen vid skolan om det inte börjar blåsa för mycket när man är i skolan såklart:P. nä nu ska jag fixa vidare jag kan ju inte sitta här och skriva bara för ni vill läsa.
har lit brottm lite saker jag ska hinna klart innan jag åker ju.

pusspuss ha enunderbar dag uppdaterar när jag kommer hem från skolan eller innan jag åker till skolan.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0