Dagens händelser

hej hej blir sen uppdatering ;)
hehe sega jag då här va började med att åka till skolan vid halv 10 idag jag och osfia fick springa till bussen för tt hinna med jag som hatar springa.men hann med bussen iallafall.Sen hade en lektion Samhäll nja sådär kul men ändå sen efter det åkte jag hem åt lite här hemma sen kom min bror snäll som han är så åker han med mej till sjukhuset :). Först fick jag göra Ultraljuds undersökning på benet var 2 tjejer där inne så sen kallade dom upp en till tjej för att vara helt säkra så dom inte skriver fel eller vad det var. har ca 24 eller 27 % kvar av proppen så är jätte bra tycker jag :)

Sen efter det blev det att gå till nästa undersökning.Som var ventömnings sak :P när man kom in där så är det en kille ganska ung och en tjej sen en som ville kolla på och se hurden funkade en tjej. jag låg där i bara string jätte kul när en kille va i rummet "not" haha men men  gick bra där inne med sen åkte jag och min bror in till stan kollade lite på datorer han ska köpa en bärbar. sen gick in i hemköp och yees hittad emin favorit igen letat efter den Caffë latte  eller aa cappuccino från märket emmi älskar den  kall och god med så köpte 2 stycken så tar med mej ena till skolan imon :). har lång dag imon eller börjar 8 och slutar kvart i 3 tror jag har även gympa imon men vi skulle inte vara ombytta.

Nu ska jag kolla på tv pusspuss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0