dagens.

Hej hej mår bra idag:) skönt med studie dag  bra det skulle haft servering idag egentligen :P men gott att det inte var idag inte min favorit precis haha (A). idag när jag vaknade så låg hunde hos mej ändå dissade hon mej inatt när jag skulle sova  hon sov inne hos mamma,men mysigt att ha henne brevid när man vaknar iallafall :) sen efter jag hade ätit frukost så tog jag ett låångt skönt bad alltid gott med bad fast jag tog för varmt vatten så fick vänta lite inna jag hoppade :P haha och självklart lyssnade jag på musik bästa som finns på en kall morgon o hoppa i ett bad, nu håller jag på och städar fårse vad det blir för mat idag är redan hungrig pappa kommer hem snart  och mamma vid 6 tiden så kommer ta något innan maten e klar, nä ska fortsätta städa nu så jag har det gjort pusspuss


(gammalt kort ! utan smink och blek :P ska börja sola solarium i veckan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0