Fixar mej !

Har ätit lite mat nu ska in och duscha raka benen osv.. sen funderar att gör ainpakning i håret
Emelie är här vid ca halv 9 hon sket i att åka till sin morfar tror jag det var  ska möta henne på hållplatsen sen ska vi ner och köpa sockerdricka och något godis kanske :) hehe gott gott

Ska in och duscha nu så jag inte segar nu, fårse vad det blir för fest make up idag :9 visar säkert senare eller kort på det imon :P. inte bestämt mej än vad jag ska ha på mej hehe känns som jag inte har någora kläder men har massa ähh hittar säkert något att ha på mej :).

Pusspuss på er skriver mer senare:) <3

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Fan va niice :) hehe. gimme more ;)

2009-09-06 @ 17:35:11
URL: http://emeeliieeeandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0