hänt idag..

hej hej :) nu är jag hemma sitter och lyssnar på musik ska nog snart äta mat mamma kommer hem snart.
Ja idag då började lockan 1 idag  ganska skönt hade lektionen i 20 minuter, sen gick vi ner och fotograferade självklart stog jag i mitten igen fast förra året stog jag högst upp i mitten o nu  mitten radden i mitten:P haha
Sen enskilda kort haha omg fotografen tog först 4 kort sen aa trodde han va klar då tog han 5 kort till så lite konstigt. men men efter det satte vi oss vid vattnet hade rast i ca 40 min sen hade vi matkurs prat om vilka grupper vi skall vara hehe gnska lite i våran grupp men kommer bli kul ändå :d är trotts allt 4 olika jag börjar med varmkök min favorit bättre än servering (A)

sen blev det åka in tillstan efter det och gå runt lite sen åkte jag och sofia hem och nu e jag här ;)
Blir bara att slappa idag äta mat snart ju älskar det gott gott sen kommer mormor och hennes gubbe och hälsar på hon har köpt cigg till mamma och pappa. pusspuss på er uppdaterar mer under kvällen :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0